"მისტიური კლიენტი"

„მისტიური კლიენტის’’ აუდიტი ხორციელდება „Centurion Hospitality"-ის მიერ და აერთიანებს სასტუმრო/სარესტორნო ბიზნესში მრავალწლიანი გამოცდილების მქონე პროფესიონალებს, რომელთაც ყველა დეტალზე ყურადღების გამახვილება და მიუკერძოებელი შეფასება  შეუძლიათ.

„მისტიური კლიენტის’’ ზუსტი ვიზიტის დრო ყოველთვის უცნობია თანამშრომლებისა და მენეჯმენტისთვის, რაც ხელს უწყობს მიმდინარე პროცესების ზუსტად აღქმას და ობიექტურ შეფასებას.

„მისტიური კლიენტის’’ რეგულარული ინსპექცია მომსახურების მონიტორინგის ყველაზე ეფექტურ საშუალებას წარმოადგენს.

 

მომსახურების დონის, მომსახურების სტანდარტებთან შესაბამისობისა და სხვა მნიშვნელოვანი ფაქტორების დეტალური ინსპექტირების შემდეგ ხდება „მისტიური კლიენტის“ შეფასების ანგარიშის წარდგენა. ზუსტი ინფორმაცია მომსახურების ნაკლოვანებების დანახვისა და კომპანიის წინსვლის საშუალებას იძლევა. 

"მისტიური კლიენტის" ანგარიში მოიცავს შემდეგ ინფორმაციას:

  • მომსახურების სტანდარტებთან შესაბამისობა;

  • კომენტარები და შენიშვნები;

  • ფოტოები;

  • აუდიო ჩანაწერები;

  • საბოლოო შეჯამება.

სტარტაპი და სასტუმროს გახსნა

სასტუმროს საოპერაციო ნაწილი და მართვა

რესტორნების მართვა 

მარკეტინგი

ციფრული მარკეტინგი

​დასაქმება, ადამიანური რესურსების მართვა

და აუდიტი

კრიზისული სიტუაციების მართვა 

მომსახურება, ხარისხი და სტანდარტები

„მისტიური კლიენტი’’

  • Facebook - Black Circle
  • LinkedIn - Black Circle
დაგვიკავშირდით

34 ი.აბაშიძის ქუჩა, 

0186 თბილისი, საქართველო

 

+995 577 32 22 22

local@hospitality.ge